2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اسپری ضد بخار نانو با گارانتی شرکتی
با اسپری ضد بخار گرفتگی نانو دیگر نیاز به تمیز کردن بخار شیشه ماشین، آینه حمام، شیشه عینک ندارید.
بخار گرفتن شیشه ها و آینه ها یکی از مشکلاتی است که همه ما با آن مواجه هستیم. هنگام رانندگی بخار شیشه مانع دید راننده می شود. یا بخارگرفتگی کلاه کاسکت موتورسیکلت خطرهای جبران ناپذیری را موجب می شود. با وارد شدن تکنولوژی نانو به زندگی روزمره این مشکل نیز برای همیشه برطرف گردیده است. در صورتی که یک بار از این محصول فوق العاده استفاده نمایید آنرا به همه دوستان و آشنایانتون توصیه خواهید کرد.

http://d20.ir/14/Images/688/Large/Banner599bde0b33fa0.jpg


ویژگی های اسپری ضد بخار شیشه نانو :
  • اسپری نانو ضد بخار با ایجاد یک لایه محافظ از بوجود آمدن بخار روی شیشه، آینه و کلیه سطوح شیشه ای جلوگیری می کند همچنین خاصیت براق کنندگی بسیار قوی دارد.
  • شما کافی است اسپری ضد بخار نانو را روی سطح اسپری نموده و با یک پارچه نخی تمیز نمایید.
  • شما می توانید از اسپری شیشه نانو برای موارد زیر استفاده نمایید:
شیشه اتومبیل
شیشه عینک
آینه حمام
کلاه کاسکت موتورسیکلت و کلاه های شیشه دار و کلیه سطوح شیشه ای
  • با استفاده از اسپری جادویی ضد بخار دیگر هنگام رانندگی خبری از بخار گرفتگی شیشه نیست و یا اینکه می توانید در حمام به راحتی از آینه حمام استفاده نمایید.


این محصول دارای شماره مجوز 55676/2 می باشد


برچسب ها: اسپری ضد بخار نانو با گارانتی شرکتی , اسپری ضد بخار نانو , اسپری ضد بخار , خریداینترنتی , خرید پستی , لوازم ارایشی , موبایل نوید , فروشگاه اینترنتی ایران ,