صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه موخوره گیر Fasiz

دستگاه موخوره گیر Fasiz

قیمت: 275000 تومان
موخوره ، مشکلی است که بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها با آن درگیر هستند که می توانند به راحتی و بدون نیاز به کوتاه کردن موهای خود ، تنها با استفاده از این دستگاه آن را برطرف کنند .
دستگاه موخوره گیر Fasiz

محصولی مناسب برای از بین بردن موخوره شما موخوره درواقع به دو و یا چند شاخه شدن سر مو گفته می شود . مشکلی که بسیاری از افراد و بیشتر خانم ها با آن درگیر هستند . موخوره بر اثر آسیب فیزیکی که اغلب ناشی از حرارت و یا استفاده از مواد شیمیایی مثل رنگ مو به صورت مداوم است به وجود می آید . در این مورد ، لایه محافظ مو در قسمت های انتهایی از بین می رود و باعث دو و یا چند شاخه شدن بخش انتهایی تار مو می شود . سشوار کردن خیلی زیاد ، استفاده از شامپوهای اسیدی ، رنگ کردم مداوم مو ، فر دائمی و مواردی نظیر آن ، از جمله کارهایی است که می تواند باعث ایجاد موخوره شود . موهای خشک و یا خیلی چرب بیشتر دچار موخوره می شوند .

درمان های متعددی بسیار موخوره معرفی می شود که مؤثر ترین آنها را می توان مراقبت از مو دانست . رعایتی نکات مختلفی نظیر خشک کردن مو پس از شست و شو ، بدون استفاده از سشوار ، کوتاه کردن مو ، اجتناب از شانه کردن مو در حالت کاملاً خیس ، اجتناب از شانه کردن مو با استفاده از فشار و کشش مو و مواردی از این دست است . راه حلی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، کوتاه کردن مو است تا مانع از رسیدن چندشاخگی مو به ریشه شود.

با توجه به علاقه خانم ها به موهای بلند ، کوتاه کردن مدام مو برای بسیاری از آنها کار دشواری است ، چراکه در این عمل ، مجبور به کوتاه کردن همه موهای سالم و موهای دچار موخوره باهم به مقدار زیاد می شوند . برای حل این مشکل و رهایی از این درمان آزاردهنده ، محصولاتی با عنوان دستگاه های رفع موخوره تولید و ارائه شد که این بار یکی از انواع آنها را با نام دستگاه موخوره گیر به شما معرفی و عرضه می داریم . محصولی با طراحی نوین و در عین حال کاربردی که با استفاده از آن دیگر نیازی به کوتاه کردن مو به شیوه قبل و با استفاده از قیچی ندارید .

دستگاه موخوره گیر :

یک دستگاه شارژی است که با استفاده از برق شهری شارژ می شود . باطری آن درون دسته دستگاه تعبیه شده است . این دسته دارای طراحی ارگونومیک می باشد و به راحتی درون دست قرار می گیرد و قابلیت جدا شدن را نیز برای شارژ آسان تر دارد . بر روی دستگاه دو دکمه در کنار یکدیگر تعبیه شده که به شما امکان انتخاب جهت حرکت تیغه را می دهد . در زیر دستگاه رفع موخوره برقی نیز یک دسته فلزی قرار دارد که با استفاده از دستگاه شروع به کار می کند .

روش کار محصول بدین صورت است که در هنگام عبور رشته مو از میان تیغه ها ، نوک موها به مقدار کمی برش می خورد و داخل محفظه دستگاه قرار می گیرد . به این شکل نیازی نیست که تمامی تار موهای خود را به صورت کامل با قیچی بچینید و نه تنها موهای شما به حالت بلند خود را از دست نمی دهند ، بلکه شکل بهتری نسبت به قبل پیدا خواهند کرد . استفاده از دستگاه رفع موخوره ، کار ساده ایست و نیاز به مهارت قبلی ندارد . از این محصول می توان در آرایشگاه و یا حتی به صورت انفرادی در منزل استفاده نمود .


http://d20.ir/14/Images/688/Large/1-10-1-500x391.jpg

ویژگی های دستگاه موخوره گیر Fasiz :

  • طراحی نوین و کاربردی
  • ابعاد : 16.5cm * 6cm
  • نوع : شارژی
  • برند : Fasiz
  • شارژ با استفاده از برق شهری
  • دارای دسته جدا شونده
  • مجهز به دو پایه تنظیم ارتفاع برش
  • ارائه شده در دو رنگ مشکی و قرمز
  • قابلیت چرخش تیغه در دو جهت
  • محفظه نگهدارنده مو
  • دارای کیف مخصوص
  • همراه با شانه مخصوص ، دو عدد گیره مو ، کابل شارژ
  • سهولت در استفاده
  • قابل استفاده در منزل و آرایشگری ها




http://d20.ir/14/Images/688/Large/Mokhore.jpg
گارانتی 7 روزه

برچسب ها: دستگاه موخوره گیر Fasiz , دستگاه موخوره گیر , دستگاه موخوره , دستگاه Fasiz , دستگاه موخوره Fasiz , خرید اینترنتی , فروشگاه ایرانیان , فروشگاه اینترنتی ایرانیا ,